Algemene voorwaarden

Met het versturen van het inschrijfformulier gaat u akkoord met de volgende algemene voorwaarden. 


 Contributie 

De contributie wordt maandelijks betaald door middel van een automatische afschrijving van uw bank- of gironummer. Als u het niet eens bent met de afschrijving heeft u 30 dagen de tijd om uw bank- of girokantoor de opdracht te geven het bedrag terug te boeken. Bij een betalingsachterstand van meer dan 3 maanden kunt u uitgesloten worden van de betreffende activiteiten. 


 Verzoek tot inschrijving voltooien 

U voltooit het verzoek tot inschrijving door €10,00 inschrijfgeld over te maken op rekeningnummer NL34INGB0002819489 t.n.v. Zwemvereniging WVZ te Zoetermeer. 


 U ontvangt altijd een bevestiging 

Buiten de vakantieperiodes krijgt altijd binnen 2 weken een bevestiging van uw inschrijving of opzegging. Mocht dit niet gebeuren, wilt u dan contact opnemen met de ledenadministratie? Mocht dit om welke dan reden niet lukken, dan kunt u contact opnemen met de penningmeester via het volgende mailadres: penningmeester@wvz.nl. 


 Opzeggen 

Het kan voorkomen dat u om welke reden dan ook uw lidmaatschap van WVZ op wilt zeggen. Dit kan alleen schriftelijk per mail bij de ledenadministratie: ledenadministratie@wvz.nl. 

De opzegtermijn is voor alle activiteiten 1 volle kalendermaand.