Beste leden, ouders en betrokkenen,
WVZ is opgericht om met zwemmen het beste in jezelf naar boven te halen, welke zwemtak het ook is. Om dit mogelijk te maken zijn vele vrijwilligers actief, waaronder diverse bestuursleden. Het besturen van zwemvereniging WVZ gebeurt in eerste plaats door de verschillende commissies van de afdelingen. Overkoepelend is er het algemeen bestuur, bestaande uit onafhankelijke bestuursleden samen met de voorzitters van de afdelingen.
Na een aantal jaren van opbouwen is WVZ financieel gezond, is het ledenaantal stijgend en is de organisatie stabiel en klaar voor de toekomst. Maar er zijn ook zorgen. De functie van secretaris is momenteel niet ingevuld, per 2015 leg ik als voorzitter mijn functie neer, en met ingang van 2016 geldt dit tevens voor onze penningmeester.
Het huidig bestuur doet daarom een ernstig beroep op leden en ouders van leden om zich beschikbaar te stellen voor een van de volgende functies:
- Voorzitter
- Vice-Voorzitter
- Secretaris
- Penningmeester
- Bestuurslid Commerciële zaken
- Bestuurslid algemene zaken
Door een breed gedragen bestuur zijn de taken goed te verdelen en is het leuk en uitdagend om richting te geven aan één van de grootste zwemverenigingen van Nederland.
Wilt u meehelpen, of wilt u nadere informatie over deze functies, klik dan op deze link of neem contact met mij op via voorzitter@wvz.nl.
Denkt u alstublieft niet ‘ dat kan ik niet, of dat doet iemand anders toch?’
Als we allemaal zo denken, dan gebeurt er niets.
Namens het bestuur, verneem ik heel graag uw reactie.
Met sportieve groet,
Frank Vieveen
Voorzitter
PS: er is nog veel meer hulp nodig om alles goed te laten verlopen, bij de commissies, als wedstrijd-official of bij incidentele activiteiten. Uw hulp is hard nodig!